En sen fredagskväll

Godmorgon.

Idag är jag extremt trött, kanske beror på att jag la mig tidigt, runt kl. 23, men somnade inte förrän runt halv två. Jippi! Så idag blir det snabba energier, eller njae, jag vet itne riktigt. Men det blir jobb, massvis med jobb. Jobbar sent ikväll och kommer inte ha något att göra senare ikväll, förutom att sova möjligtvis. Sov inte så jättebra inatt, önskar att jag fick sova med Robin varje natt, även fast han puttar ut mig ur sängen. <3 Jag sover i alla fall bäst med honom.

Så istället för utvilad, som jag skulle vilja vara, så är jag utmattad.. Uäh!
Men nu blir det frukost och läsa tidningen, sedan åker jag till jobbet. Working 10 to 20 *sjunger* Och så blir det sen lunch, vilket kommer göra mig extremt trött och hungrig vid tolv...! Lunch kl. 13.

Ha en trevlig dag nu.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ha en toppen dag även fast det är en lång dag och du är trött! Hoppas det går bra i alla fall!

Kram

Carro

2008-08-08 @ 12:16:21
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback