En ny dag med nya leenden.

Sitter här, trött som jag vet inte vad. Ska till jobbet om ca en halvtimme, måste göra iordning mig för det sista. Och idag ska jag stänga, usch, fy och blä på det. Jobbar alltså 10 till 20.15 och det känns lite trist. Eller väldigt trist...! ligger hellre hemma i sängen och myser med Robin. Önskar han var här.

Nu har jag bara två veckor kvar i alla fall, och imorgon och torsdag är jag ledig. Så imorgon blir det till att besöka staden med Carro, kanske köpa ett par nya skor. Jag och Carro har ju en deal som vi ska klara till hösten. ska väl kolla efter en teoribok också har jag bestämt, det är dags nu känner jag.

Längtar verkligen till den korta ledigheten jag har. För mitt huvud och min kropp har jobbat för länge nu, känner jag. Jag blir allt tröttare och snart börjar skolan också. Men då är jag i alla fall ledig på helgerna, vilket jag inte är nu. Och när min ledighet har satt igång, ska jag fan ta och åka iväg någonstans med Robin.

Men nu ska jag göra mig iordning och sådär. Bilder från helgen kommer senare ikväll, I think. Har precis laddat över dem till datorn men det var inte så många. Ha en trevlig dag nu.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Madde [Tävling - Bloggdesign]

Nej det är egentligen synd om henne. Hon måste vara en fruktansvärt ensam och kluven människa. Men men, hon märker nog att livet inte är så som hon tror i framtiden med. När hon blir vuxen!

2008-08-04 @ 11:46:26
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback