En liten tupplur

Vaknade för en liten stund sedan, tog en liten tupplur efter den sena lunchen. Men det var skönt och välbehövligt, eftersom jag somnade sent inatt efter krogen och vaknade kl 9 imorse, pigg och glad helt utan baksmälla. Är lite uttråkad just nu, men Robin kommer väl snart. Stackaren som inte hade så kul igår, haha. Jag hade i alla fall kul och längtar till nästa gång.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll heller. Farsan försöker få med mig på någon Chilensk fest som ska vara här i Södertälje.. Visst skulle det vara kul, men jag känner nästan för en hemma kväll, uppkrupen i soffan och för att äta lite chips och kolla på en film. Men vi får se, ska höra med Robin också, han vari nte så pepp på att gå ut.

Aja, nu ska jag leta upp lite bra musik. Vad ska ni hitta på en kväll som denna?

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback