En dag då man borde stanna inne.

Det regnar massor, och det är storm ute. Något som kommer göra det svårt att vistas utomhus. Regnet tillsammans med stormen kommer sticka i ansiktet, det kommer inte kunna gå att titta. Och många stannar inomhus. Men... Inte jag och Carro, vi ska bege oss in till Nyköping City. Jag ska kolla på klackar, och förhoppningsvis hittar jag ett par. Blir väl bussen upp till Gumsbacken också och gå på skokanonen. Trevlans trevlans. Latte Cinnamon på Coffee house? Ja tack. <3

Men nu ska jag göra mig iordning, vi drar om ca en timme. Och jaa, det lär ta ett tag att gå ute i detta väder, så jag får gå lite tidigare till bussen.

Det gick btw ganska fort att somna igår. För när jag gick och la mig runt kl. 1 så hade det i princip slutat regna. Och det var ju tur, så jag somnade som sagt snabbt. Men drömde något helskumt inatt, haha.

Ha en toppen-mys-dag i detta mysiga väder.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback