Det är så typiskt mig

Jag skulle ha lagt mig tidigt igår, eftersom jag jobbar sent idag och ska stänga. Måste ju vara pigg och glad när alla gamla tanter och gubbar kommer och handlar. Men njae, inte riktigt att jag höll det där igår kväll. Somnade inte förrän runt kl. 01.00, fattar inte varför jag är uppe så sent när jag ändå är så trött. Är som tröttast runt tio, men då känner jag att det är för tidigt att sova, så jag väntar lite till och sedan stänger jag ändå inte av förrän kl. 00.00.. Jag lär mig aldrig och idag är jag jättetrött. Men nu ska jag snart iväg till jobbet, en jobbdag på ca 8,5 timmar.

Hoppas ni får en bra dag i det tråkiga vädret. Så höres vi mer ikväll.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

hoppas att det går bra idag fast det är sån lång dag!

2008-08-06 @ 09:57:29
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback