Det är morgon och idag är jag äntligen pigg!

Jag har varit så grymt trött de senaste dagarna och speciellt igår, samt i torsdags. Då var jag även lite deppig, men nu känner jag att det är påväg åt andra hållet. Men det blir så när man träffar människor man inte tycker om, som ger ut energier som gör en nere. Och det var vad jag gjorde i torsdags. Jag träffade en sådan människa. Men att sedan se någon i familjen gå ned sig i vardagen, det tar också mycket på krafterna, vilket jag också fick se i torsdags.

Men idag fick jag sova ut ordentligt, vaknade runt halv tio. Slängde på mig kläderna och sedan åt jag frukost. Och sedan har jag suttit här ett tag och läst lite på olika bloggar. Lyssnar på Madcon också såklart. Men nu är det tänkt att jag ska baka. Mintchoklad-brownies. Muums. Så det kommer upp bilder på dem senare idag, och under provsmakningen.

Robin kommer nog idag också, sköönt. En vecka sedan jag träffade honom och sedan kanske han börjar jobba, så då kommer det bli mindre tid till att träffas också. Men jag slutar jobba om sex dagar! Hur underbart är inte det? Ska fan ta med mig tjejerna och bowla någon kväll, discobowling kanske? Och jag längtar som fan till nästa heelg, då det händer grymt mycket roliga saker.

Men nu ska jag vidare till bakningen. Hoppas ni sov gott inatt. Det gjorde i alla fall jag och drömde ett par sjuka drömmar. Men det är typiskt mig. haha.

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback