Denna kväll har jag varit duktig

Känner mig stolt över mig själv. För efter skolan, när jag kom hem, tog jag en tupplur i en halvtimme. Innan jag somnade till så läste jag lite teori också. (tack Emelie för att jag får låna dina böcker). Vaknade, åt middag, och sedan satte jag mig med familjen vid tv:n. Startade inte datorn överhuvudtaget. Och sedan dess har jag suttit och pluggat matte. Fan vad jag känner mig duktig, för jag avskyr verkligen matte. Men nu gick det i alla fall igenom och jag är snart klar med hela läxan. Fast visst, var ju inte så mycket, men ändå. Jag pluggade. Och det är jag mest glad över. Ska se till att begränsa mitt datoranvändande och minksa lite på det. Plugga mer och köra massor.

Idag är jag duktig och får en guldstjärna också.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback