Dags för Brunch

Är fortfarande kvar i Södertälje med Robin, hemma hos familjen. Men idag åker vi tillbaka till Nyköping. Eller, tillbaka och tillbaka, inte för Robin, men han följer med i alla fall. Och det är just därför det inte blivit något bloggande dessa dagar, för jag har annat för mig, saker som betyder mer. Som till exempel att spendera min tid med min älskling. Och just nu duschar han, jag kom precis ut därifrån, och därför passar jag på att skriva lite granna.

Men jag ska bara klä på mig, sedan ska jag laga oss en god brunch med ägg och mackor och sådant där gottigott gott. I helgen är det Typ En Festival i Nyköping också, vilket vi självklart ska besöka! Kristian Anttila ska ju lira och då jäävlar. Ska bli mer röj detta år, I hope.

Men men, hoppas ni haft en bra vecka och att eran helg också blir bra. Eftersom detta är min semestervecka efter jobbet och innan skolan börjar igen, så har jag bara chillat som fan, det är lördag varje dag. ;)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Brunch är hur underbart som helst! :D



Se till att njut mycket av ledigheten :D

Det är du värd!



Kram

2008-08-20 @ 12:02:22
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback