Ångesten för skolan har avtagit lite

För några veckor sedan var jag och badade hos Carro med Emelie också. Och när jag kom dit så berättade de en grej som kanske inte var så rolig att höra. Nu i trean ska vi ha ett projektarbete, och det ska innehålla media. Vi tre hade kommit på värsta grejen, trodde vi, tills många andra skulle göra en liknande sak. Och sedan helt plötsligt ville Emelie göra en helt annan grej och Carro skulle göra sin grej. Kvar blev jag, utan ideér och andra tankar, det enda jag hade var ångesten för skolan..

Men efter att ha umgåtts med Carro hela dagen, har vi beslutat något som får mig att längta en aning till skolan. Vi ska göra projektarbetet tillsammans ändå. *happy* Så nu blir vårat projektarbete..jaaa... slående. Vi har pratat ideér och bollat fram och tillbaka hela dagen. Och det känns riktigt bra, känns mer realistiskt än tidigare idé, denna kommer nog bli lättare att genomföra också. Wooho, till att vi slår våra kloka huvuden ihop och är så jäävla bra, Carro!

Så nu ser jag fram emot skolan igen, men bara lite. vill ha semester först. Känner på mig att det kommer bli grymt bra. Vi framför nog våra ideér snart, i alla fall när skolan satt igång, så ni får vänta lite till.

xoxo <3


Kommentarer
Postat av: Carolina

det är våran hemlighet än så länge :D

Men jag har så jävla bra wibes om det här alltså!

Det kommer ÄGA stort! jag kommer känna mig så stolt att framföra alla idéer tilsammans med dig :D

2008-08-05 @ 22:00:54
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback