Ändrade planer för kvällen

Skulle från allra första början jobba denna helg, men eftersom Lisa behövde byta så jobbar jag nästa istället. Vilket känns skitskönt. Men sedan var planerna att jag åker till Södertälje, fast Robin åker ju på kryssning och är tillbaka imorgon. Vilket var lite synd. Men sedan fick vi ju se allt om Bartömning och hela faderullan på Hamnmaggan i Nyköping. Wooho, så det blir krogen! Massa ändringar och har tvekat en hel del fram och tillbaka. Men nu blir det i alla fall krogen. Sedan sover jag hos mormor och morfar, eftersom de ändå åker till Sthlm imorgon så får jag skjuts till tälje. Så det känns skönt och blir säkert bra. :)

Trevligt med utgång ikväll. Har bara ett problem, och det är vad jag ska ha på mig.
Hjälp någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback