21 grams

Såg den för ett tag sedan, som jag skrev tidigare gick den på SVT2. Det var en riktigt bra film, men till en början var jag och mamma riktigt förvirrade. Den var djup, rå och sorglig. Tusen frågor med svar på allt tillslut. Snabba klippningar som gjorde filmen ännu bättre, det var meningen att man inte skulle förstå, det var meningen att man skulle fråga. Den berörde och förförde, haha. Nee, men jag vet inte om det där sista passade in. Kanske lite.

Sean Penn gör sig som vanligt snygg i film, den enda man som är het i mustasch, enligt mig. Och han gör ett så otroligt jävla bra jobb. Heder åt honom!

Så jag rekomenderar er att se filmen, även fast den är trögstartad, så ge inte upp. Slutcitaten är bäst.<3




xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback