Uttrååååkad.

Sitter hemma nästan själv, man kan säga själv, eftersom Gustav ligger och sover.
Robin skulle ha kommit idag, men han kommer imorgon istället.
Och imorgon ska jag provjobba, känns hur jävla bra som helst. Förutom att jag är förkyld.
Trevligt att nysa när folk ska betala, haha. Nee, men det kommer att gå bra imorgon.
Får en egen ICA tröja också, haha.

Vad händer mer imorgon? Joo, det blir en trevlig kväll med friends, hope so. :)
Vet dock inte hur vi ska ta oss hem, får väl åka tidigt eller något för att hinna m bussen som går så bra på helgerna.

Hum hum hum.. Jag är så jävla uttråkad.
Var bjuden på fest hos Alex, men kundei nte gå, eftersom jag jobbar imorgon.
Vill inte vara otrevlig och sådär, haha

Var i Norrköping igår också, på Arbetsmuseét och Medie Centrum där vi var och besökte NT.
Men det var trevligt, fastnade för det rullande bandet och filmkameran på museét, hahaha.
Så jag skrattade alltså.

Men aah, är så jävla uttråkad, så jag ska nog sätta mig med en påse chips, mockarutor och något att dricka.
Slänga igång en film eller bara zappa, vi får se.
JAg är ett riktigt tjockissvullo. xD hahaha!
Vi ses iaf.

Kramkram
Meddela gärna vilka som vill komma den 26e när jag fyller. <3


Robin <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas det går bra idag på jobbet :)
Och tack så mycket!

2008-04-19 @ 10:20:13
URL: http://carolinahjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback