Usch, bajs och blä.

Då var jag klar med fotoanalysen, är rätt nöjd, men vet inte vad som skulle skrivas egentligen.
Så jag får ta och prata med Fride imorgon och höra vad det var om.
Och sedan får jag väl komplettera resten av analysen, eller i alla fall höra med någon som vet.
Sen är det bara att fota, har allt i huvudet hur jag vill ha det.
Ska hitta en modell med snygga läppar också, någon som ställer upp?
Det är bara att höra av er i sådana fall. Ska ha närbilder på stora, fylliga läppar.
Psykologin blir nog inte klar idag, men imorgon så.

Usch, bajs och  blä för denna dag. Idag känner jag mig totalt misslyckad...
Speciellt nu efter denna incident..
Och nedräkningen då.
Det är bara 25 jävla dagar kvar, jag pallar bara inte med det...
Jag blir så jävla frustrerad och ledsen...! Jag vill bort, bort, bort!

Kan knappt äta något heller...
Fan, så fort jag får i mig mat så kommer spykänslorna.
BLÄ på det mesta just nu....
Mest blä på mig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback