Skola, foto A.

Sitter i skolan med världens jävla förkylning.
Vi har tagit varandra i handen och ska vandra tillsammans genom denna korta och softa dag.
Det gjorde vi igår, men då plågade förkylningen mig bara, Så dagen var inte speciellt lyckad.
Gjorde bort mig hur mycket som helst, speciellt på körningen.
Allt jag kan annars bara försvann och inget ville fungera.
MEn det skrev jag om igår.

Idag ska jag träffa chefen, så jag måste pigga till mig lite, ska hem och sova först.

Arbete foto A: Skriva om en fotograf, fota liknande bilder som påminner om denna fotograf.
Jag har Sarah McC. Och har fyra bilder jag ska likna.
Måste bara hitta några bra modeller.
Behöver någon med fylliga läppar, plz?
Någon som vill ställa upp?

Aja, see ya!


Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback