Sjuk sjuk sjuk...

Fan, trodde ajg skulle bli bättre idag så jag orkade gå till skolan.
Men icke!
Igår hade jag världens huvudvärk och jag ville vila upp mig efter helgen då jag varit sjuk.
Så jag har knappt ätit något, eller inte ätit ordentligt i alla fall.
Och när jag åt ordentligt igår, till middagen så började det.
Jag hade magkramper som inte ville ta slut och jag mådde illa hela tiden.
Blääää för den känslan.
Den höll i sig under natten och jag kunde inte somna.
Gick in i huset igen för att vara när vatten och toa, ifall att..
Så jag somnade inte förän efter kl. 2....!
Låg och vred på mig, försökte att inte tänka på spykänslorna, men det gick inte.
Men tillslut kunde jag somna och vaknade mindre än fyra timmar senare.
Mådde bajs då också, och klarade inte av att gå till skolan.
Så det blev en hemmadag idag igen, ska ta igen lite med mat och sådant.
Och så måste jag plugga..
Mår dock bättre nu, och det är ju bra. Så jag hoppas jag kan ta mig till skolan imorgon.
Var ändå rätt taggad igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback