Separationsångest gör en sjuk?

Idag är jag sjuk, eller jag mår bättre idag, men igår blev jag sjuk.
Kände i skolan att jag mådde lite krassligt och sådär, tur att vi slutade kl. 12.
Och sen när jag gick ner för trappen höll jag fan på att ramla, var skitläskigt.
Hum, på donken kunde jag knappt äta även fast jag var skithungrig, och jag åt egentligen inte mycket heller.
Sen på slaktis somnade jag, mådde så jävla dåligt.
Ansiktet brändes, jag frös med svettades typ, hade huvuvärk, illamående, kroppen gjorde ont och jag hade ingen styrka som helst i mina händer eller någon annanstans heller. Huden gjorde ont så fort något nuddade mot den.
Jag har inte kännt mig såhär sedan i nian, fibro?
Eller är det separationsångesten som är framme och spökar?
När jag kom hem sedan somnade jag direkt i soffan, frös som fan så jag låg under en filt.
Tog tempen också....FEBER... Jag orkar bara inte vara sjuk längre, jag vill vara frisk nu ju!
Så jag kan träna igen.. Förkylningen sitter fortfarande kvar också så jaa, har ingen aning om vad jag ska göra.
Funderar på att äta lite frukost nu och sedan ta mig ut på en promenad, med kameran kanske?

Fan vad jag saknar Robin också... :( Mår ärligt talat äckligt dåligt av det, av att han fan är flera tusen kilometer ifrån mig. Känns som om det var evigheter sedan vi pratades v id, men det var i söndags morse, då jag halvsov kl. 6 på morgonen...
Fan älskling, KOM HEM!!! :'( <3<3
Jag älskar dig, Robin S.! <3

Kommentarer
Postat av: Baby!

JAG KOMMER HEM SNAAAAAAART BABY! HOLD ON!!! SAKNAR DIG SJUKT MYCKET OCKSA!!! ALSKAR DIG!

2008-04-29 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback