Och så var man sjuk...igen!

Mår bättre nu iaf än vad jag gjort på några dagar.
Men då menar jag inte fysiskt.
För nu har jag gått och blivit sjuk, igen.. Vet inte hur jag lyckas, med tanke på att jag var sjuk förra veckan också.
Men det ska inte få hindra mig att gå till skolan, måste fan till skolan, plugga igen allt jag behöver.

Torsdag fyller min Älskade Robin 18 år! och det ska jag fira med storm.
Åker dit på onsdag för att kunna vakna upp med honom vid min sida på hans födelsedag.
Vara den första som grattar honom på tolvslaget och grattar honom när han slår upp sina vackra ögon.
Sedan ska jag gratta honom på eftermiddagen, kanske blir tårta och massa mys då? Vem vet.
Ta ett varmt bad och ge honom en massa mysig massage.
I helgen ska jag banne mig fixa frukost på sängen åt honom också.
Det förtjänar han! <3 Massa myys.

Imorgon ska jag till mitt blivande jobb och snacka om det, ta reda på arbetstider , lön m.m.
Hoppas det går bra, men det tror jag.

Körde idag också, på körskola.
Och helvete vad dåligt det gick...! Har fan aldrig kört såhär dåligt, inte ens när jag började köra?!
Vad fan var det med mig idag? Joo. jag vet vad det var.
Jag hade ingen lust i kroppen överhvudtaget, jag var yr, är förkyld och har världens jävla huvudvärk.
Därför gick det åt helvete!!
Min dag har inte varit som den ska, mycket som inte funkat för mig.
Slog också i huvudet när jag skulle gå av bussen.
Skrek till och alla såg mig, jippi för det...!



Robin, du är den vackraste som finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback