Idag är det valborg.

Sov lite illa inatt och vaknade kl. 6 och trodde att klockan var runt 22.
Shit alltså, sen insåg jag att jag skulle vakna en halvtimme senare, det gjorde inte mig så glad precis.

Valborg idag, firas i Jönåker, trevligt trevligt.
Det blir mysgrill och myschill.
Inget dricka för mig, har fortfarande huvudvärk och sådär.
Sova kvar där också antar jag.
Önskar att Robin var här, så jag fick mysa med honom på valborg, som förra året. <3
Saknar dig hun, hoppas du hittar på något kul ikväll.

Har också en redovisning på engelska om Chile, så vi får väl se hur det går, det är väl bara att improvisera lite.
Nee, nu ska jag äta frukost, måste få bort huvudvärken.








Kram på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback