Har ju inte hunnit att berätta om den underbara helgen!

Och jag tänkte göra det precis nu.
För denna helg var grymt skön och jätteunderbar.
Åkte till tälje redan i onsdags, för att Robin fyllde 18 år nu i torsdags.
Ville fira honom från det att han slog upp sina vackra blå, och det var precis vad jag gjorde.
Ordnade frukost medan han duschade och gav honom mina presenter.
Han blev glad och kalsongerna var skitsexiga på honom. *Grr*

Tyvärr var han tvungen att åka till skolan, men jag stannade hemma.
Vi skulle hem till Robin på eftermiddagen och jag trodde han skulle sluta kl. 15.00.
Men runt 12.00 ringer han och säger att han är på väg till stan och kan vänta på mig där.
Jag hade inte ens gjort mig iordning och hade inte hunnit äta lunch.
Så han kommer över till mig och vi åt lunch tillsammans, sedan åkte vi ned på stan och kollade runt i affärer.
Robin köpte en superfin tröja för pengarna han fått.
Sedan bar det av till Ronna och hem till Robin.
Vi myste, åt lite pizza och tårta, och det var riktigt skönt bara.

I fredags åkte jag till skolan, gjorde provet. Det gick bra, hoppas jag.

På kvällen blev det bio, vi såg 21. Berättar mer om den i ett annat inlägg.
Efter filmen åkte vi hem, satt och kollade film, Sin City. Men vi blev trötta och gick och lade oss.
Dagen därpå hände inte mycket, grillade och jag käkade massor.
Käkade så mycket att jag var mätt resten av helgen, stört.
Men på kvällen skulle vi iväg till Fredde och gänget (kompisar till Robin)
Var grillkväll, men med tanke på vad vi ätit under dagen, så blev det bara piroger för min och Robins del.
Kollade på världens sämsta film. Tar det i ett annat inlägg också, då jag dissar. Haha.

Men sedan åkte vi hem , ganska tidigt, med tanke på hur bussarna går och sådär.
Spöregnade ute och var kallt, bussen åkte fort som fan och nere på centralen mötte vi pappa.
Han hade varit och sett 21 han med, haha.
Och bara för det så blev vi alla sugna på att lira poker, så vi drog hem, lirade Black Jack och orkade inte lira Texas Hold'em som Robin ville från början.
Sedan började Pulp Fiction och vi gick och lade oss.
Det var min mysiga helg, i söndags hände inget speciellt.
Bara lite myyspys. <3

Aawsi, Robin, I love you! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback