Guaah, ska nog ta och sova nu.

Jag är så jäävla feting trött, vill bara lägga mig och sova, vilket jag ska.
Varit en mysdag idag, men jävlar vad trött jag blev mot slutet.

Först var det skola, imorse när jag skulle upp hade jag jättesvårt att vakna.
Men det gick efter mycket om och med.
Duschade och gjorde mig iordning.
Fan, hade massor med tid kvar och kände mig ändå någotlunda pigg, så jag gick till bussen runt halv.
Var typ inga där idag, och jaa.. lugnt på bussen.
Sov, kom till spanskan, tråkade.
Hade hål, tråkade, minns inte riktigt vad jag gjorde?
Joo, jag hjälpte Emil med psykologin och det var ju ett problem i sig bara, haha.
Sedan var det matte, ska försöka plugga igen allt nu verkligen!
Ligger ju efter som ett as.
Alltså ahh.. blir bara så jävla sur på våra mattelektioner + prov...!
Hm, sen var det lunch, åt massor och blev proppmätt.
Och sedan var det hål igen, så jag gick till studievägledaren.
Kändes bra, för nu har jag några frågor mindre för framtiden.

Efter skolan åkte jag och Carro ner till busstationen, gick först och köpte chips samt godis på Hemköp.
Sedan var det bussen hem, skönt att den inte var så smockad som den brukar kunna vara.
Hm. Sen kollade vi på hajar som hajar, hahaha så jävla bäsT!
Ut ett tag, fotade och lekte med Gustav. <3
Sedan var det mat, grillat!!
Gott gott, gott!!
Robin, där missade du något.
Vi hade baguette och hela köret.

Sedan har vi suttit och pratat och kollar massa roliga sketcher.
Och mot slutet av kvällen blev det The Queen.
Den var bra, men man upskattar den kanske mer som äldre, då man minns allt.

Dagens mål är också uppfyllda.
Ringde chefen, men han hade tyvärr hunnit hem.
Var med Carro och så blev det grillat.
I helgen har jag fler mål jag måste bli klar med.


Kram p åer.


Robin <3

Kommentarer
Postat av: R

Jepp, är asnöjd med kläderna! Du då? :)

2008-04-05 @ 00:43:17
Postat av: Carolina

Tack igen för en trevlig kväll

2008-04-05 @ 16:29:21
URL: http://carolinahjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback